Pogosta vprašanja
Prijava

Spodaj objavljamo seznam pomembnih vprašanj v zvezi z našimi storitvami.

Registracija

Zakaj je potrebna registracija?
Ali je registracija brezplačna?
Kako se registriram na MojPartner.si?
Registracija v 4 korakih:
Ali je potrebno registracijo potrditi?
Kaj se zgodi, če ne potrdim registracije?
Zakaj je potrebno potrditi registracijo?
Ne morem potrditi aktivacijske povezave v e-pošti. Kaj lahko naredim?
Aktivacijskega e-poštnega sporočila ne najdem. Kaj lahko storim?
Ne morem se prijaviti v sistem. Kaj lahko storim?
Kaj je šifra uporabnika?
Pozabil sem prijavne podatke. Kaj lahko naredim?
Kaj pomeni »Zapomni si me«?
Kakšno geslo je varno?
Na koga se lahko obrnem, če imam tehnične težave?

Profil

Ali lahko povrnem svoj izbrisan profil?
Kdaj izpolnim vprašalnik?
Kaj vprašalnik vsebuje?
Kako deluje osebnostno ujemanje?
Ali lahko spremenim svoj spol, višino in starost?
Kaj je koda za podporo in čemu je namenjena?
Ali dobim obvestilo, ko nekdo obišče moj profil?
Ali lahko skrijem moj obisk tujega profila?
Ali lahko skrijem moj profil, da ne bo viden drugim uporabnikom?
Kakšna so pravila za lastne vnose?
Zakaj se pri lastnih vnosih pojavi peščena ura?
Kako se čim bolje predstaviti?

Fotografije

Kako dodam fotografije v moj profil?
Kakšne naj bodo fotografije?
Kako dodate fotografije v profil?
Kaj je profilna fotografija?
Kakšne fotografije so primerne?
Kako izbrišem fotografijo?
Čez koliko časa bodo moje nove fotografije odobrene?
Kakšne fotografije bodo zavrnjene?
Kako lahko odobrim polni ogled fotografije drugim uporabnikom?
Ali imam pregled, komu sem odobril-a ogled fotografij?
Zakaj so fotografije zamegljene?
Imate težave z nalaganjem fotografij?

Partnerski predlogi in iskalni kriteriji

Kakšni partnerski predlogi me čakajo?
Kaj pomeni osebnostno ujemanje?
Kako je z odstotki ujemanja?
Kje lahko najdem ujemanje?
Kako lahko ugotovim, ali mi je dodan predlog partnerja primeren?
Kako dobim predloge partnerjev?
Ali bom dodan-a vsem članom?
Kateri predlogi partnerjev so mi privzeto dodani?
Ali me lahko vidijo samo člani, ki se ujemajo z mojimi nastavitvami?
Kako prekinem stik?
Zakaj ne morem poslati sporočila?
Kako lahko stopim v stik z drugimi člani?
Čemu pomežik s spoznavnimi vprašanji?
Kako lahko pošljete spoznavna vprašanja?
Zakaj ne morem poslati pomežika?
Kaj lahko naredim, če ne dobim odgovora na poslana sporočila?
Kako iščem potencialne partnerje po kriteriju oddaljenosti?
Kaj se nahaja v zavihku Interesi v Predlogih partnerjev?
Kaj pomeni "Moja oznaka" v predlogu?
Kako si lahko naredim Priljubljen izbor uporabnikov?
Kako dodam osebo med priljubljene?
Kako odstranim osebo iz seznama priljubljenih uporabnikov?
Kje najdem moje predloge partnerjev?
Zakaj predloga ne vidim več?
Zakaj predloga ne vidim več?
Zakaj dobim med predlogi partnerjev napačen spol?
Kako lahko nastavim lastne iskalne kriterije?
Zakaj ne dobivam več predlogov partnerjev?
Kako lahko povečam svoje možnosti pri drugih?
Kaj pomenijo simboli v profilu?
Kaj pomeni simbol srca v predstavitvenem profilu?

Varnost

Zakaj je dobro pridobiti oznako ID preverjen?
Dobil sem neprimerno sporočilo. Kako se lahko zaščitim?
Kako se lahko pritožim zoper člana?
Kaj pomeni "Sporočilo administratorju"?
Ali sem lahko na MojPartner.si dovolj varen?
Kako lahko varno vzpostavim kontakt?
Kako lahko prepoznam neiskrene kontakte?
Kaj je pomembno na prvem srečanju v živo?
Ali je moj profil varen?

Registracija

Zakaj je potrebna registracija?

Brezplačna registracija vam omogoča iskanje in pregledovanje predlogov partnerjev ter prijavo na družabne dogodke in seminarje.

Ali je registracija brezplačna?

Registracija in s tem kreiranje profila je brezplačna in vam omogoča iskanje in ogled predlogov partnerjev, omejeno komunikacijo, prijavo na spoznavne dogodke in seminarje.

Kako se registriram na MojPartner.si?

Za uspešno uporabo spletnega portala MojPartner.si in registracijo priporočamo novejše različice brskalnikov Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer ali Safari.

Registracija v 4 korakih:

1. Kliknite na povezavo »Registracija« in izpolnite registracijski obrazec.
2. Označite svoj spol in spol želenega partnerja.
3. Za uspešno registracijo vnesite aktivni e-poštni naslov, sicer registracija ne bo mogoča. Izberite zaželeno geslo, ki naj obsega od 8 do 20 znakov, in pritisnite gumb potrditev.
Na e-poštni naslov boste prejeli sporočilo s povezavo za aktivacijo profila. Ko s klikom na povezavo aktivirate vaš profil, se lahko s svojim e-poštnim naslovom in geslom prijavite na MojPartner.si ter nadaljujete z izpolnjevanjem vprašalnika.
Pri izpolnjevanju profila sledite navodilom. Več podrobnosti in priporočil o tem, kako ustvariti dober spletni profil, si preberite v Magazinu (zavihek Magazin) v prispevku "Spletni zmenki".

Ali je potrebno registracijo potrditi?

Da, za nadaljevanje registracijskega postopka morate potrditi aktivacijsko povezavo, ki ste jo prejeli na vaš elektronski naslov. Šele po aktivaciji se lahko registrirate in izpolnite vaš profil.
Priporočamo, da registracijsko e-pošto shranite, saj vključuje vaše pomembne informacije za registracijo.

Kaj se zgodi, če ne potrdim registracije?

Če registracije ne potrdite, se ne morete prijaviti v spletni portal MojPartner.si in dokončati registracije. Vaša neaktivirana registracija pa bo deaktivirana. Če se boste želeli ponovno aktivirati, boste morali celoten postopek ponoviti.

Zakaj je potrebno potrditi registracijo?

S potrditvijo aktivacijske povezave, ki jo ob registraciji prejmete na elektronski naslov, potrdite vaš e-poštni naslov za razna administracijska obvestila, prijavne informacije in podporo ter druga obvestila, ki so namenjena samo vam.

Ne morem potrditi aktivacijske povezave v e-pošti. Kaj lahko naredim?

Aktivacijsko povezavo, ki ste jo prejeli, kopirajte. Nato v brskalniku odprite nov zavihek (okno), prilepite aktivacijsko povezavo v prazno polje in pritisnite tipko Enter.

Aktivacijskega e-poštnega sporočila ne najdem. Kaj lahko storim?

Najprej preverite varnostne nastavitve vašega e-poštnega predala. Morda je zaradi vaših varnostnih nastavitev sporočilo zašlo med nezaželeno ali vsiljeno pošto.
V primeru, da sporočila niste našli, nam pišite na info@mojpartner-si ali nas pokličite. Sporočite nam vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji.

Ne morem se prijaviti v sistem. Kaj lahko storim?

Ponovno se poskusite prijaviti na MojPartner.si in natančno vpišite vaše prijavne podatke. Poskusite se prijaviti z e-poštnim naslovom ali šifro uporabnika ter geslom. Bodite pozorni na velike in male črke ter številke. Morda ste v brskalnik vpisali napačno geslo.
Če se vam ob upoštevanju zgornjih nasvetov še vedno ni uspelo prijaviti, je lahko eden izmed razlogov tudi ta, da ste si na portalu MojPartner.si ustvarili več profilov in ne uporabljate ustrezen e-poštni naslov ali šifre profila. V prejeti registracijski e-pošti poglejte vašo šifro profila in jo uporabite namesto e-pošte.
Če so bili vsi zgoraj omenjeni poskusi neuspešni, se obrnite na našo podporo pomoč uporabnikom ali nas pokličite ter opišite, kdaj in na kakšen način se težava pojavi.

Kaj je šifra uporabnika?

Šifra uporabnika je unikatna koda vsakega profila in je kombinacija alfa numeričnih znakov. Na to šifro je vezan vaš profil. Z vašo osebno šifro in geslom se lahko prijavite v portal MojPartner.si.
Če ste šifro pozabili, jo lahko poiščete v aktivacijskem e-poštnem sporočilu. Če ste le-tega izbrisali, vam lahko preko te povezave na elektronski naslov ponovno pošljemo vaše prijavne podatke.

Pozabil sem prijavne podatke. Kaj lahko naredim?

Za prijavo potrebujete vaš e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali, ali osebno šifro uporabnika in geslo.
Če ste pozabili geslo, ga lahko pridobite tako, da na strani MojPartner.si v zgornjem desnem kotu izberete možnost "Ste pozabili geslo?" (pri gumbu "Prijava"). Odprla se vam bo nova stran, kjer boste vnesli vaš e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali. V nekaj minutah vam bo poslana potrditvena koda, na podlagi katere boste lahko izbrali novo geslo za vaš račun.

Nisem prejel elektronske pošte za novo geslo.

Če ne dobite e-poštnega sporočila, preverite vaš elektronski naslov, ali je aktiven. Prav tako preverite varnostne nastavitve vašega e-poštnega predala. Morda je prejeto sporočilo zaradi varnostnih nastavitev zašlo med nezaželeno ali vsiljeno pošto (Junk ali Spam). Dodajte naš elektronski naslov info@mojpartner.si, servis@mojpartner.si, podpora@mojpartner.si na seznam zaupanja vrednih pošiljateljev.
V primeru, da naših e-poštnih sporočil ne prejemate, nam pošljite vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, na info@mojpartner-si ali nas pokličite.

Kaj pomeni »Zapomni si me«?

Funkcija "Zapomni si me" vam omogoča hitrejšo prijavo v portal MojPartner.si. Vendar pozor. To funkcijo vklopite samo na tistem računalniku, do katerega imate dostop samo vi!
Te funkcije ne uporabljajte, če uporabljate izposojen računalnik oziroma si računalnik delite z drugimi osebami. Odjavite se vedno s klikom na gumb "Odjava".

Kakšno geslo je varno?

Geslo naj ne bo predvidljivo. Za dobro varno geslo kombinirajte velike in male črke s številkami in posebnimi znaki. Za geslo imate na voljo od 8 do 20 znakov.

Na koga se lahko obrnem, če imam tehnične težave?

Če se pojavijo tehnične težave ali imate kakšno dodatno vprašanje glede naših storitev, se obrnite na tehnično podporo uporabnikom preko kontaktnega e-obrazca ali nas pokličite. Povejte nam, kdaj in na kakšen način se težava pojavi.

Profil

Ali lahko povrnem svoj izbrisan profil?

Ko svoj profil enkrat izbrišete, se ga ne da več obnoviti. Izbris profila izbriše vse komunikacijske niti. Če se želite ponovno aktivirati, si morate na tej povezavi ustvariti nov profil.

Kdaj izpolnim vprašalnik?

Ob prvi registraciji na MojPartner.si vas sistem po korakih vodi skozi vprašalnik, ki ga morate izpolniti. Vzemite si dovolj časa, da vprašalnik izpolnite v enem koraku.
Vprašalnik izpolnjujte skrbno in zbrano. Na vprašanja odgovarjajte iskreno in razmišljajte kot vi, ne kot oseba, kakršni bi želeli biti. V vprašalniku ni pravilnih in napačnih vprašanj, zato izberite tista vprašanja, ki vas najbolje opisujejo.

Kaj vprašalnik vsebuje?

Izpolnjen vprašalnik sestavlja osebnostni profil. Z izpolnjenim profilom se predstavljate drugim uporabnikom. Osebni profil vsebuje vaš osebni opis, interese, vaše vrednote, pričakovanja in fotografije.

Kako deluje osebnostno ujemanje?

Osebnostno ujemanje vam na podlagi vprašanj in odgovorov na različne teme, kot so osebnost, razmerje in življenjski stil, omogoči vpogled v podobnost razmišljanja z določeno osebo.
S pomočjo prikazanega odstotka osebnostnega ujemanja lahko hitro ugotovite, koliko imate skupnega z določeno osebo in na katerih področjih se vajini pogledi ujemajo. Tako bo odločitev, kdo vas najbolj privlači in koga želite bolje spoznati, lažja.
V profilu v rubriki "Osebnostno ujemanje" je prikazano ujemanje v odstotkih, polni člani pa lahko vidijo tudi odgovore na vprašanja.

Ali lahko spremenim svoj spol, višino in starost?

Postavk, kot so spol, datum rojstva in višina, ki ste jih vpisali ob registraciji, naknadno ni mogoče spremeniti. Lahko izbrišete profil in se na novo registrirate s pravim spolom in višino, vnesete pravi datum za prikaz starosti, kar je pogoj za pridobitev simbola ID preverjen.
Profil izbrišete pod zavihkom Moj profil > Nastavitve > Osebne nastavitve > Izbris računa.
Izbris računa je dokončen. Izbrisanega računa več ne bo mogoče priklicati nazaj. Izgubljeni so vsi vnosi, predlogi, odobritve in sporočila.

Kaj je koda za podporo in čemu je namenjena?

Koda za podporo je samodejno generirana koda in je vidna samo vam. To je servisno geslo za samozaščito pri identifikaciji pri telefonski in tehnični podpori.
Koda za podporo se nahaja na strani Moj profil > Nastavitve.
Naš namig: Priporočamo, da si kodo za podporo zapišete in jo shranite za primer, ko boste potrebovali naš servis ali tehnično podporo.

Ali dobim obvestilo, ko nekdo obišče moj profil?

Da, vsak ogled vašega profila se beleži. Vse oglede lahko preverite na strani Predlogi partnerjev > Interesi.

Ali lahko skrijem moj obisk tujega profila?

Da. Vklopiti morate diskreten način na strani Moj profil > Nastavitve > Ostale nastavitve > Diskreten način. Tako drugi uporabniki ne bodo videli, da ste obiskali njihov profil.
Naš namig: Pokažite vašo aktivnost in vaš interes do drugih. Tako boste imeli več možnosti, da vas bodo drugi opazili, hkrati pa jim boste dali povod, da vas nagovorijo.

Ali lahko skrijem moj profil, da ne bo viden drugim uporabnikom?

Seveda. So trenutki, ko je smiselno skriti svoj profil. Ste koga spoznali in želite poglobiti razmerje, ste morda službeno odsotni?
Vklopite funkcijo Mirovanje na strani Moj profil > Nastavitve > Ostale nastavitve > Mirovanje. Vaš profil ne bo viden drugim uporabnikom do vaše naslednje prijave.

Kakšna so pravila za lastne vnose?

Z lastnimi vnosi in odgovori na različna vprašanja boste dali vašemu profilu osebni pečat. Vaše besede bodo pritegnile druge uporabnike in spodbudile njihovo zanimanje.
Z odgovori na določena vprašanja, npr. "Jaz o sebi", se boste lahko predstavili s svojimi besedami.
Pri pisanju lastnih tekstov morate upoštevati pravila naše strani.
Nedovoljene vsebine:

  • stavki brez pomena, telefonske številke, kontaktni podatki, elektronski naslovi, naslovi spletnih strani, kontakti spletnih klepetalnic ali družbenih omrežij ipd.
  • prav tako ni dovoljena komercialna, verska, politična in podobna propaganda ter žaljiva ali sovražna vsebina.
Vsi lastni vnosi gredo skozi filter. Odobrene vsebine bodo objavljene. Zavrnjene vsebine bodo prikazane v vašem profilu na strani Moj profil > Uredi profil, dokler jih ne popravite.
Pri pisanju lastnih vnosov upoštevajte naslednje omejitve:
  • Osebno sporočilo: 250 znakov
  • Jaz o sebi: 500 znakov
Administrator si pridržuje pravico, da zavrne neprimerno vsebino.

Zakaj se pri lastnih vnosih pojavi peščena ura?

Peščena ura ob svinčniku pomeni, da je vaš tekst v karanteni in čaka na odobritev. Po odobritvi vnosa peščena ura ni več vidna.
Zavrnjene vsebine bodo prikazane v vašem profilu na strani Moj profil > Uredi profil, dokler jih ne popravite.

Kako se čim bolje predstaviti?

Namen kreiranja profila je, da se predstavite drugim uporabnikom. Zato si vzemite čas in premišljeno izpolnite profil, saj boste le tako lahko drugim uporabnikom podali čim bolj natančno sliko, kdo ste.
Naš namig kot primer:
Pri izpolnjevanju profila lahko v polje poklic zapišete vašo izobrazbo, npr. diplomiran ekonomist. Vendar ta podatek drugim uporabnikom ne pove, kaj vi dejansko delate. Bolj zgovorno bo, če boste napisali "Finančni svetovalec", "Davčni svetovalec" ali "Bančni uslužbenec". Vsekakor pa je dobro upoštevati, do katere mere se pri predstavitvi izpostaviti oziroma kdaj posplošiti svojo dejavnost zaradi lastne diskretnosti.
Nobena skrajnost ni priporočljiva – izogibajte se pretiranemu posploševanju in ne bodite preveč skrivnostni. Če so vam všeč filmi, napišite, kateri filmski žanri so vam všeč, v kakšnih filmih uživate. Namesto da bi napisali, da radi berete, napišite, katere knjige radi prebirate itd.

Fotografije

Kako dodam fotografije v moj profil?

Po zaključeni registraciji na MojPartner.si lahko v vaš profil dodate še pet vaših fotografij.
Vaše fotografije bodo prikazane kot prikrite, dokler boste vi tako želeli. Ohranite nadzor nad diskretnostjo ter sami odločite, komu in kdaj želite pokazati fotografije.
Fotografije so zelo pomembne pri iskanju partnerja, čeprav so v privzetih nastavitvah zamegljene. Več nasvetov, s kakšnimi fotografijami se je najbolje predstaviti, lahko preberete v članku Fotografija, ki pritegne pozornost.

Kakšne naj bodo fotografije?

Izberite pokončne fotografije formata jpg oziroma jpeg ali png. Fotografija ne sme presegati velikosti 10 MB in mora biti večja od 400 x 550 pik. Prenos fotografije je odvisen od velikosti fotografije in hitrosti internetne povezave. Za hitrejši prenos lahko fotografije pred prenosom pomanjšate.
Prva naložena fotografija bo privzeto prikazana kot profilna fotografija. Kasneje lahko sami določite, katera naložena fotografija naj bo vaša profilna.
Profilno fotografijo lahko spreminjate s klikom na zvezdico v zgornjem desnem kotu fotografije. V izbrani fotografiji je zvezda rumeno obarvana.

Kako dodate fotografije v profil?

Pred nalaganjem izberite fotografije, ki jih želite prenesti v profil.

  • Fotografije lahko prenesete na strani Moje fotografije > Dodajte fotografijo.
  • Za prenos kliknite Prebrskaj in na vašem računalniku izberite fotografijo, ki jo želite prenesti.
  • Izbrano fotografijo označite z dvoklikom, nato kliknite na zeleno polje "Prenesi izbrano fotografijo" in fotografija se bo samodejno naložila v vaš foto album.
Administrator bo ob delavnikih v 24 urah pregledal vse na novo naložene fotografije. Odobrene fotografije lahko nato po želji delite z drugim uporabnikom.

Kaj je profilna fotografija?

Profilna fotografija je vaša predstavitvena fotografija, ki vas predstavlja v vseh predstavitvenih pasicah, v osebnem profilu in predlogih partnerjev. Izberite takšno fotografijo, na kateri je vaš obraz jasno viden, vi pa ste na njej sproščeni in nasmejani.

Kakšne fotografije so primerne?

Fotografije naj prikazujejo vaš življenjski stil iz vašega vsakdana, hobijev, športnih aktivnosti, dopusta, izletov in podobno. Pokažite se v veseli, iskrivi, razigrani in dinamični podobi. Fotografije naj bodo aktualne (ne starejše od dveh let).
Več nasvetov, s kakšnimi fotografijami se je najbolje predstaviti, lahko preberete v Magazinu v članku Fotografija, ki pritegne pozornost.

Kako izbrišem fotografijo?

V profilu odprite zavihek "Moje fotografije". Izberite fotografijo, ki jo želite izbrisati. Fotografijo izbrišete s klikom na simbol koša v rdečem krogu, nato svojo odločitev še potrdite.
Pri brisanju fotografij upoštevajte, da so profili s fotografijami veliko bolj obiskani in imajo bistveni pomen pri iskanju partnerja, čeprav so po privzetih nastavitvah zamegljene.

Čez koliko časa bodo moje nove fotografije odobrene?

Fotografije bodo ob delavnikih pregledane v roku 24 ur oziroma bodo nove objave ažurirane tudi večkrat na dan. Fotografije, ki so v skladu s pravili naše strani, bodo odobrene. V profilu "Moje fotografije" lahko tudi spremljate status vaših fotografij.

Kakšne fotografije bodo zavrnjene?

Zavrnjene bodo naslednje fotografije:

  • neprimerne fotografije slabe kvalitete,
  • pretirano gole, opolzke in pornografske fotografije,
  • fotografije s političnimi, verskimi in komercialnimi motivi,
  • fotografije, ki kršijo avtorske pravice (znani ljudje, blagovne znamke),
  • fotografije z žaljivo vsebino,
  • fotografije z otroki, četudi gre za vaše otroke,
  • skupinske fotografije,
  • fotografije ne smejo vsebovati kontaktnih podatkov, e-poštnih naslovov, družabnih omrežij ipd.

Kako lahko odobrim polni ogled fotografije drugim uporabnikom?

Ko obiščete profil drugega člana, lahko le-temu odobrite ogled fotografij. Ogled fotografij odobrite s klikom na modri gumb ''Dovoli'', ki se nahaja pri vaši fotografiji (na desni strani profila spodaj). S ponovnim klikom na isti ukaz onemogočite ogled fotografij.
Vsakič je tudi prikazan trenutni prikaz vaše fotografije. Splošna odobritev fotografij vsem članom ni možna.

Ali imam pregled, komu sem odobril-a ogled fotografij?

Na strani Moj profil > Odobritve fotografij imate pregled, komu ste vi odobrili ogled fotografij in kdo je vam odobril ogled njegovih fotografij.

Zakaj so fotografije zamegljene?

Diskretnost naših članov je za nas zelo pomembna, zato vi odločate o tem, komu in kdaj boste razkrili fotografije.
Prikrite oz. zamegljene fotografije so še posebej primerne za ljudi, zaposlene v javni upravi (šolstvo, policija, diplomacija, zdravstvo ipd.), in za ljudi, ki so medijsko izpostavljeni, ter vse, ki cenijo svojo diskretnost.
Čeprav so na začetku fotografije zamegljene oz. prikrite, so nedvomno zelo pomembne pri iskanju partnerja.

Imate težave z nalaganjem fotografij?

Če imate težave pri nalaganju fotografij, se za pomoč obrnite na našo tehnično podporo preko e-obrazca ali nas pokličite.

Partnerski predlogi in iskalni kriteriji

Kakšni partnerski predlogi me čakajo?

Po registraciji ali ob prvi prijavi v portal vas v rubriki »Predlogi partnerjev« čaka izbor predlogov, ki vam jih sistem ponudi samodejno. To je širok izbor predlogov potencialnih partnerjev na podlagi vaših predstavitvenih podatkov.

Kaj pomeni osebnostno ujemanje?

Ob registraciji izpolnite vprašalnik, na podlagi katerega nato dobite vpogled v osebno ujemanje z drugimi člani; odgovori na vprašanja so hkrati pokazatelj medsebojnega ujemanja. Osebnostno ujemanje sestoji iz skupnih kriterijev iz osebnega profila in odgovorov na vprašanja iz rubrike osebnost, razmerje in življenjski stil:

  • Osebnost: zajema vprašanja, ki odražajo vaše navade, mnenja in stališča o določenih osebnih pogledih na življenje in stvari.
  • Razmerje: zajema vprašanja o tem, kakšen bi bil vaš idealen partner, zmenek, katere lastnosti bi si želeli pri partnerju, kaj bi vas motilo ipd.
  • Življenjski stil: zajema vprašanja o vaših delovnih navadah, odnosu do živali, hišnih popravilih in opravilih, odnosu do denarja, kuhanja, rekreacije ipd.

Podani odgovori služijo primerjavi medsebojnih podobnosti, na podlagi česar lahko hitro dobimo predstavo o tem, ali bi se z nekom ujeli in razumeli ali ne.
Z iskalnimi kriteriji nastavite dodatne osebne filtre za prikaz predlogov partnerjev, kot so starost, višina, kajenje, otroci, izobrazba itd.

Kako je z odstotki ujemanja?

Odstotek ujemanja pokaže, v kolikšni meri se ujemate z drugim članom/-ico na podlagi izpolnjenosti celotnega osebnega profila.
Višji odstotek ujemanja pomeni, da imate podobno izpolnjen profil, ki ustreza vašim kriterijem.
Z nekaterimi člani boste imeli večji ali nižji odstotek ujemanja. Vse, kar presega polovico, torej odstotek 50, je lahko že dobro.

Kje lahko najdem ujemanje?

Ujemanje boste našli pri vsakem dodanem predlogu partnerja. V nogi predstavitvene pasice uporabnika se prikaže odstotek skupnega ujemanja. Ob ogledu profila se odstotki nahajajo na desni strani profila in na strani »Osebnostno ujemanje«, kjer je prikazano tudi ujemanje v posamezni rubriki. Polni člani si lahko primerjajo še enake skupne odgovore.
»Osebnostno ujemanje« ni enako povprečju prikaza iz vprašalnika, ki prikazuje skupno »Ujemanje«.

Kako lahko ugotovim, ali mi je dodan predlog partnerja primeren?

Predlogi partnerjev so podani na podlagi vaših nastavitev, ki ste jih nastavili v "Iskalnih kriterijih". Temeljito preglejte vse predloge, še posebej na katerih področjih imate skupne interese, kateri skupni interesi vaju združujejo in tudi kateri izpostavljen interes pri partnerju je lahko za vas izziv. V rubriki "O sebi" preberite odgovore na vprašanja, saj vam lahko prav ti odgovori veliko povedo o osebi.
V rubriki "Osebnostno ujemanje" si lahko pogledate skupna ujemanja na podlagi izpolnjenega vprašalnika.
Prepričani smo, da se bo med vsemi predlogi našla osebo, ki vas bo pritegnila. Kaj in kako začeti in nadaljevati medsebojno spoznavanje, je prepuščeno vam in vaši intuiciji.

Kako dobim predloge partnerjev?

Predlogi partnerjev so v rubriko vedno dodani na podlagi vaših nastavitev iskalnih kriterijev. V rubriki "Predlogi partnerjev" so vidni predlogi partnerjev. Za orientacijo vam služijo prikazani odstotki, ki povedo, v kolikšni meri se ujemate z vsakim dodanim predlogom glede na izpolnjenost profila.
Vaši predlogi partnerjev se sproti posodabljajo:

  • z dodajanjem novih registriranih članov
  • s spremembami lastnih nastavitev "Iskalnih kriterijev"
Število na novo dodanih članov je prikazano zgoraj pod Novi. S klikom na Novi ali Uredi po: novi predlogi se vam le-ti prikažejo na prvem mestu in so zeleno uokvirjeni.
Predloge lahko razvrstite še po ujemanju (privzeto), oddaljenosti, zadnjem obisku, po lastni oceni, ID preverjenih in novih predlogih.
Lahko pa med dodanimi predlogi iščete tudi po interesih, ki bi jih radi počeli v dvoje – Prosti čas, Šport, Glasba in Preživljanje vikendov, dopustov.

Ali bom dodan-a vsem članom?

Vsak član na MojPartner.si, ki se ujema z vašimi iskalnimi nastavitvami, vi pa ustrezate njegovim nastavitvam, vam bo na voljo. Izjema so omejitve, ki si jih sami nastavite v iskalnih kriterijih.
1. Primer:
Stari ste 40 let in iščete nekoga med 35 in 45 let iz osrednje Slovenije. V tem primeru bodo prikazani vsi, ki so stari od 35 do 45 let, so iz osrednje Slovenije in so označili, da želijo spoznati osebo znotraj teh nastavitev. Ne bodo pa prikazani primerni člani iz drugih regij.
2. Primer
Stari ste 40 let in iščete nekoga med 25 in 34 let. Če boste iskali toliko mlajše osebe, je zelo velika možnost, da ne bodo dodani med vaše predloge, saj je zelo verjetno, da le-ti v svojih nastavitvah ne bodo izbrali starosti 40 let. Enako velja za ostale nastavitvene kriterije.

Kateri predlogi partnerjev so mi privzeto dodani?

Dokler sami ne nastavite lastnih iskalnih kriterijev za partnerje, bodo privzeto nastavljene široko zastavljene predloge po spolu, starosti, višini ...
Nekateri privzeto dodani predlogi partnerjev bodo verjetno odstopali od vaših iskalnih nastavitev, vendar vam priporočamo, da jih kljub temu pregledate; če vam kdo izmed njih ustreza, ga kontaktirajte – morda pa se v njem skriva vaša sorodna duša.

Ali me lahko vidijo samo člani, ki se ujemajo z mojimi nastavitvami?

Da. Po nastavitvah vaših osebnih filtrov oz. iskalnih kriterijev boste prejeli samo tiste predloge partnerjev, ki ustrezajo vašim osebnim nastavitvam.
V ljubezni ne gre hiteti, zato si vzemite čas in preglejte vse dodane predloge, četudi na prvi pogled ne ustrezajo popolnoma vsem vašim potrebam.
Če med brskanjem naletite na zanimiv profil osebe, ki ne ustreza vsem vašim kriterijem, bodite aktivni, stopite z njo v stik in odkrijte, katere njene pozitivne lastnosti vas utegnejo navdušiti in pritegniti.
Pomembno je poskusiti biti aktiven. Če v osebi niste odkrili priložnosti in vas ne zanima, niste obvezani, da spoznavanje nadaljujete, in lahko stik kadar koli prekinete.

Kako prekinem stik?

To je zelo preprosto. Naša komunikacija temelji na vzajemni izmenjavi osebnih sporočil po sistemu ping pong – jaz tebi, ti meni. Dokler ne odgovorite na osebno sporočilo, ne morete prejeti naslednjega sporočila od iste osebe.
Če želite odstraniti profil iz seznama predlogov, le-to naredite v rubriki "Predlogi partnerjev" s klikom na rdeči krog z belim križcem "Skrij predlog". Predlog bo premaknjen v rubriko "Skriti predlogi" in bo ostal tam, dokler ga ne boste povrnili.
Skriti predlog se bo prenesel med predloge partnerjev tudi v primeru, če boste to osebo na našem dogodku označili za simpatijo. Tako se bo vajina komunikacija nadaljevala s tiste točke, preden ste ga prenesli med skrite predloge.

Zakaj ne morem poslati sporočila?

Novega sporočila nekemu prejemniku ne morete poslati, če vam le-ta še ni odgovoril na prejšnje sporočilo. Sporočila temeljijo na sistemu ping pong – jaz tebi, ti meni. Šele, ko vam prejemnik odgovori na sporočilo, mu lahko pošljete naslednje sporočilo.
Razlogi, zakaj še niste dobili odgovora na vaše poslano sporočilo, pomežik ali pozdrav, so lahko različni. Morda je prejemnik odsoten ali zadržan, morda mu ne odgovarja vsebina poslanega sporočila oziroma ima osebne zadržke.
Ko prejmete odgovor na vaše sporočilo, vam član s tem tudi sporoča svoj interes za spoznavanje.

Kako lahko stopim v stik z drugimi člani?

Med predlogi partnerjev izberite profile, ki vam ustrezajo. Te predloge lahko označite z oznako priljubljen uporabnik, da jih imate med izbranimi.
Pojdite v izbran profil in na desni strani izberite možnost "Komunikacija", kjer lahko izbirate med tremi možnostmi: pošlji sporočilo, pošlji pomežik ali pošlji pozdrav.

  • Pošlji sporočilo
    Osebno sporočilo lahko pošiljajo samo polni člani. Če niste polni član, sicer vidite, kdo vam je sporočilo poslal, ne morete pa ga prebrati in na njega odgovoriti, dokler ne nadgradite članstva.
  • Pošlji pomežik s pozdravnimi vprašanji
    S pomežikom na preprost in simpatičen način drugemu članu sporočimo, da nas je pritegnil in želimo navezati stik. Izberite pomežik, za animacijo lahko pomežiku dodate do pet zabavnih vprašanj, nato počakajte na odgovor ter primerjajte skupne odgovore in stopnjo ujemanja. Po primerjavi pomežikov bosta lahko nadaljevala z osebnimi sporočili.
  • Pošlji pozdrav
    Je pozitivno pozdravno sporočilo, namenjeno osebi, ki nas je pritegnila. S tem sporočilom pokažemo naš interes in jo povabimo k spoznavanju, istočasno pa opozorimo nase.
  • Odobritev fotografij
    Neposredno lahko tudi z odobritvijo ogleda fotografij določeni osebi pokažemo naš interes. Fotografijo lahko odobrimo ne glede na status članstva.

Čemu pomežik s spoznavnimi vprašanji?

Zabavna vprašanja so del pomežika, s katerimi prejemniku postavite do pet vsakodnevnih spoznavnih vprašanj. Na ta ista vprašanja lahko odgovori tudi prejemnik. Po izmenjavi bosta lahko primerjala odgovore.

Kako lahko pošljete spoznavna vprašanja?

  • V profilu drugega uporabnika v rubriki Komunikacija (na desni strani profila) izberite možnost Pošlji pomežik.
  • V zavihku Najina komunikacija se vam odpre obrazec Pošlji pomežik.
  • V pomežiku poiščite spoznavni vprašalnik ter s kljukicami izberite in aktivirajte vprašanje.
  • V vsakem vprašanju izberite eno od ponujenih možnosti.
  • Odgovore na vprašanja pošljite sogovorniku in počakajte na njegov odgovor.
  • Po izmenjavi bosta lahko primerjala vajine odgovore na vprašanja.

  • Po primerjavi pomežikov bosta lahko nadaljevala z osebnimi sporočili.

    Zakaj ne morem poslati pomežika?

    Če ste si z neko osebo že izmenjali pomežik, ga tej osebi več ne morete poslati, ne glede na to kdo ga je prvi poslal.

    Kaj lahko naredim, če ne dobim odgovora na poslana sporočila?

    Zavedajte se, da vsak uporabnik potrebuje svoj čas. Morda prejemnik vašega sporočila še ne ve, da ga sporočilo čaka, ali pa potrebuje le malo več časa, da vam odgovori.
    Razlogi, zakaj še niste prejeli odgovora na poslano sporočilo, pomežik ali pozdrav, so lahko različni. Prejemniku morda ne odgovarja vsebina poslanega sporočila, morda vaš profil ne ustreza njegovim kriterijem oziroma ima osebne zadržke, zaradi katerih vam ne odgovori.
    Povsem mogoče pa je tudi, da to nima nič skupnega z vašim sporočilom ali z vašim profilom. Morda se že videva s kom in je trenutno zaseden, pri tem pa je pozabil skriti svoj profil ali ga celo izbrisati.

    Kako iščem potencialne partnerje po kriteriju oddaljenosti?

    Če želite prejeti predloge partnerjev samo iz vaše regije ali določenih regij, morate te regije nastaviti v vašem profilu. Privzeto so nastavljene vse regije.
    Izberete Moj profil > Iskalni kriteriji > Lokacijski podatki in označite regije, iz katerih želite prejemati predloge partnerjev.
    Po nastavitvi regij pojdite v mapo Predlogi partnerjev, v kateri so zbrani samo partnerji iz označenih regij.
    Če želite videti, kateri potencialni partnerji so vam najbliže, jih lahko razvrstite po oddaljenosti.
    V spustnem seznamu Uredi po izberite možnost po "Oddaljenosti" in predlogi se bodo razvrstili glede na oddaljenost od vaše lokacije. Oddaljenost se prikazuje po zračni razdalji med kraji.

    Kaj se nahaja v zavihku Interesi v Predlogih partnerjev?

    V zavihku Interesi vidite seznam članov, ki so obiskali in si ogledali vaš profil. Preverite medsebojno ujemanje in stopite z njimi v kontakt.

    Kaj pomeni "Moja oznaka" v predlogu?

    V predlogu partnerjev boste našli gumb "Moja oznaka". Tukaj lahko osebo poimenujete z vzdevkom ali imenom, če jo poznate. Izbrano ime je vidno samo vam. Kliknite na svinčnik in odpre se vam spustno vnosno polje. Vnesite izbrano ime ali vzdevek (do 30 znakov) in shranite.
    Ime v poimenovanem profilu je vidno v predstavitvenih pasicah in znotraj profila.
    Naš namig: Poimenovano osebo lahko označite s "Priljubljen uporabnik" in jo dodate v seznam priljubljenih. Uporabnike lahko tudi ocenite po lastnih kriterijih in jih po ocenah kasneje razvrščate.

    Kako si lahko naredim Priljubljen izbor uporabnikov?

    Med predlogi naredite lasten izbor uporabnikov, s katerimi že komunicirate ali nameravate stopiti v kontakt. Lasten izbor naredite tako, da jih označite in dodate med priljubljene uporabnike. Seveda pa priljubljeni uporabniki o tem, kdo jih je dal med priljubljene, niso obveščeni.

    Kako dodam osebo med priljubljene?

    V predstavitveni pasici kliknite na zvezdico in profil se bo pojavil v rubriki Priljubljeni uporabniki. Znotraj profila jih lahko tudi ocenite in razvrščate.

    Kako odstranim osebo iz seznama priljubljenih uporabnikov?

    Uporabnika odstranite s ponovnim klikom na zvezdico v predstavitveni pasici.

    Kje najdem moje predloge partnerjev?

    Vsi predlogi se nahajajo na strani Predlogi partnerjev, kjer se nahajajo še zavihki: Interesi, Priljubljeni uporabniki, Simpatije dogodki in Skriti predlogi.

    • V Predlogih partnerjev imate dodane vse predloge.
    • V zavihku Interesi vidite seznam članov, ki so obiskali in si ogledali vaš profil.
    • V zavihku Priljubljeni uporabniki se nahajajo vsi vaši dodani izbrani predlogi.
    • Če ste se udeležili naših spoznavnih dogodkov, pa vidite vse, ki so vas izbrali za simpatijo, v zavihku Simpatije dogodki.
    • V zavihku Skriti profili se nahajajo vsi vaši odstranjeni profili.

    Zakaj predloga ne vidim več?

    Če kakšen predlog ni več na vašem seznamu partnerjev, je to zaradi tega, ker:

    • je član v mirovanju,
    • je v razmerju in je svoj profil izbrisal,
    • je bil odstranjen, ker je kršil pravila.

    Zakaj predloga ne vidim več?

    Če kakšen predlog ni več na vašem seznamu partnerjev, je to zaradi tega, ker:

    • je član v mirovanju,
    • je v razmerju in je svoj profil izbrisal,
    • je bil odstranjen, ker je kršil pravila.

    Zakaj dobim med predlogi partnerjev napačen spol?

    Pri registraciji določite, kateri spol želite spoznati. Lahko pa se zgodi, da po pomoti označite napačen spol. V tem primeru boste dobili napačne predloge partnerjev.
    Če ste izbrali napačen spol, izbrišite vaš profil in se ponovno registrirajte. Pri ponovni registraciji bodite pozorni na Jaz sem in Iščem.
    Profil izbrišete v Moj profil > Nastavitve > Izbris računa.
    Če med predlogi opazite napačno dodan spol, pomeni, da je drugi član označil napačen spol.
    To se zgodi, ko drugi uporabniki pri registraciji napačno označijo spol. Če prejmete takšen predlog, o tem obvestite našo podporo članom.

    Kako lahko nastavim lastne iskalne kriterije?

    Privzete nastavitve lahko kadar koli spremenite in jih nastavite na lastne parametre. Na strani "Moj profil" odprite zavihek "Iskalni kriteriji".
    Podatke o partnerju spremenite s klikom na svinčnik in nastavite nove nastavitve iskanja. Po novih nastavitvah spremembe obvezno shranite.
    Iskalne nastavitve vključujejo naslednje postavke: Starost, Višina, Kadilske navade, Otroci, Izobrazba, Postava, Prehrambne navade, Želja po otrocih, Prihodek, Regija.
    V Predlogih partnerjev lahko med dodanimi predlogi iščete tudi po interesih, ki bi jih radi počeli v dvoje: Prosti čas, Šport, Glasba in Preživljanje vikendov, Dopustov.

    Zakaj ne dobivam več predlogov partnerjev?

    Preverite, kako in v kolikšnem obsegu je izpolnjen vaš profil. Preglejte vaše iskalne nastavitve, saj prejemate predloge partnerjev na podlagi vaših iskalnih kriterijev. Razširite iskalne kriterije. Npr. imeli boste zelo omejene možnosti, če boste v iskalnih kriterijih izbrali starost od 34 do 35 let in višino od 170 do 171 cm. Razširite razpon znotraj iskalnih kriterijev in vključite dodatne regije.

    Kako lahko povečam svoje možnosti pri drugih?

    Svoje možnosti povečate samo tako, da ste aktivni. Naredite prvi korak, obiščite profile drugih uporabnikov in tako usmerite pozornost nase. Dajte drugim vedeti, da so vas pritegnili. Ustvarite priložnosti, da vas drugi nagovorijo, ali pa jim vi pošljite signale, da vas nagovorijo.
    Naj bo vaš profil vaša predstavitvena vizitka, zato ga v celoti pazljivo izpolnite. V osebno sporočilo zapišite zanimiv osebni moto (250 znakov). Preglejte že izpolnjena polnila in jih po potrebi optimizirajte; v rubriki Jaz o sebi se predstavite, kolikor se da privlačno, da pritegnete pozornost drugih članov. Z odgovori boste dali profilu osebni pečat. Naložite fotografije, čeprav so (na začetku) zamegljene.
    Naš namig:

    • Bodite pogosto prijavljeni na portal MojPartner.si – vaše pogoste prijave bodo vidne drugim članom.
    • Redno spremljajte spremembe v predlogih partnerjev.
    • Razširite iskalne kriterije.
    • Naredite prvi korak in začnite komunikacijo z drugimi člani. Pošljite pozdrave, pomežike ali osebno sporočilo – vse z namenom, da ste aktivni.
    • Pridobite ID oznako, saj tako drugim sporočate svojo verodostojnost.

    Kaj pomenijo simboli v profilu?

    Za lažjo preglednost in orientacijo v lastnem in tujem profilu smo vam za pomoč pripravili legendo simbolov:

    • Odstotki v modrem krogu prikazujejo izpolnjenost profila.
    • Nov v zelenem krogu pomeni novi uporabnik do 30 dni.
    • Slika s puščico v levo: tej osebi dovoljujem ogled fotografij.
    • Slika s puščico v desno: ta oseba mi dovoljuje ogled fotografij.
    • Zaprta siva kuverta: s to osebo še nisem komuniciral.
    • Odprta kuverta: od te osebe pričakujem sporočilo. Je na vrsti za odgovor.
    • Odprta kuverta z zeleno puščico: oseba pričakuje moj odgovor. Lahko ji pišem.
    • Odprta kuverta s simbolom koša: pogovor premaknjen v koš. Odgovor je kljub temu možen, vendar le, če ste vi na vrsti, da odgovorite. Če odgovorite, se pogovor iz koša avtomatsko premakne nazaj v mapo Moja sporočila.
    • Rdeči krog z belim križem: skrij predlog ali pomoč.
    • ID preverjen: preverjena spol in starost uporabnika.

    Kaj pomeni simbol srca v predstavitvenem profilu?

    Ko obiščete katerega izmed naših dogodkov medsebojnega spoznavanja (Ekskluzivni večer, Hitri zmenki ali Večerja in flirt), si lahko po dogodku ogledate vaše enostranske in dvostranske simpatije iz dogodka in stopite z njimi v kontakt.

    • Na dogodku sva si bila en drugemu všeč.
    • Tej osebi sem bil všeč na dogodku.
    • Ta oseba mi je bila všeč na dogodku.
    • Ta oseba me še ni opazila oziroma nisva bila na skupnem dogodku.

    Varnost

    Zakaj je dobro pridobiti oznako ID preverjen?

    Z oznako ID preverjen drugim članom sporočate verodostojnost. Člani z oznako ID preverjen imajo dvojno prednost, saj člani raje nagovorijo preverjene člane.
    Prednosti oznake ID preverjen:

    • oznaka poveča vašo verodostojnost,
    • profili izstopajo in so bolj zaželeni,
    • uporabniki s to oznako so praviloma bolj resni pri iskanju partnerja,
    • med predlogi partnerjev jih lahko razvrščate.
    Pridobitev oznake "ID preverjen" je brezplačna. Več o pridobitvi ID oznake preberite v magazinu.

    Dobil sem neprimerno sporočilo. Kako se lahko zaščitim?

    Da vas zaščitimo pred nezaželenimi vsiljivimi sporočili, imamo omogočeno vzajemno komunikacijo po sistemu ping pong – jaz tebi, ti meni. Dokler ne odgovorite na sprejeto sporočilo, vam oseba ne more poslati naslednjega osebnega sporočila.
    Naš namig:
    Člana, ki vam je poslal neprimerno sporočilo, lahko iz predlogov partnerjev s klikom na rdeči krog z belim križcem prestavite med Skrite predloge in vam tako ne bo več viden. Če ste mu odobrili ogled svojih fotografij, jih lahko ponovno zavrnete.

    Kako se lahko pritožim zoper člana?

    MojPartner.si vam želi nuditi varno okolje in prijetno izkušnjo za spoznavanje. Če menite, da kateri uporabnik na kakršen koli način posega v vašo zasebnost ali varnost, nas o tem obvestite.
    V vsakem profilu (na desni strani spodaj) imate možnost, da takega uporabnika in njegove morebitne kršitve vaše varnosti prijavite s klikom na "Sporočilo administratorju". S pošiljanjem nas obvestite o možnih kršitvah naših pogojev.

    Kaj pomeni "Sporočilo administratorju"?

    S prijavo uporabnika nas lahko anonimno obvestite o morebitnih kršitvah naših splošnih pogojev.
    S prijavo uporabnika nas obvestite o morebitnih kršitvah naših splošnih pogojev. S klikom na gumb "Sporočilo administratorju" se odpre obrazec, kamor napišete vse upravičene razloge za prijavo. Pri opisu bodite natančni kdaj, kje in kaj se vam je zgodilo.
    Upoštevali bomo vsako posredovano prijavo in po potrebi uvedli nadaljnje korake. Vsako vašo posredovano prijavo bomo natančno preverili in po potrebi ustrezno ukrepali, če bomo ugotovili neustrezno obnašanje oziroma kršitev naših splošnih pogojev.
    Cenimo vašo podporo, ki nam pomaga dvigniti kakovost naših storitev.

    Ali sem lahko na MojPartner.si dovolj varen?

    Spletni zmenki spodbujajo medsebojno odprtost in dostopnost. MojPartner.si vam nudi začetno diskretnost. Sami se boste odločili, kdaj, komu in koliko se boste razkrili.
    Nudimo vam varno okolje za spoznavanje
    Vaše osebne podatke potrebujemo zgolj v administrativne namene in niso vidni drugim uporabnikom. Drugim članom ste predstavljeni z anonimno šifro in zamegljeno fotografijo.
    Vsak član se z registracijo strinja in sprejema splošne pogoje poslovanja ter se s tem zaveže, da ne bo zlorabil spletnega portala MojPartner.si.
    Vsi profili in naložene fotografije gredo skozi karanteno, kjer se vse vsebine pred objavo pregledajo. Neprimerne profile tudi izbrišemo.
    Komunikacija med člani poteka na lastno željo. Če ugotovite, da komunikacija ne zadovoljuje vaših pričakovanj, jo preprosto prekinite. Za prekinitev komunikacije je dovolj, da sogovorniku ne odgovorite na sporočilo.
    Kdaj in komu boste razkrili vaše osebne in kontaktne podatke, odobrili ogled fotografij, je odvisno samo od vas.
    Naš namig:
    Kljub našim zaščitnim filtrom imejte varnost in zasebnost v svojih rokah – vi ste tisti, ki odločate, kdaj, komu in koliko se boste razkrili.

    Kako lahko varno vzpostavim kontakt?

    Ena izmed naših največjih prioritet je nuditi varno okolje za spoznavanje in zagotavljati začetno diskretnost. Dokler s sogovornikom ne zgradite zaupanja, uporabljajte varne in preverjene komunikacijske kanale.
    Za vašo varnost vam svetujemo:

    • Dokler sogovornika ne spoznate dovolj dobro, bodite previdni z vašimi osebnimi in izsledljivimi podatki.
    • Za začetno spoznavno komunikacijo uporabljajte komunikacijski sistem spletnega portala MojPartner.si.
    • Če se s sogovornikom komunikacija ne odvija prijetno, prekinite kontakt.
    Če želite spoznavanje nadaljevati samostojno, vam priporočamo:
    • da si začasno ustvarite e-poštni naslov brez vaših izsledljivih podatkov,
    • namensko si nabavite predplačniško mobilno številko za vaše spletne zmenke.

    Kako lahko prepoznam neiskrene kontakte?

    Tako kot v vsakdanjem življenju se tudi na spletu najdejo ljudje, ki imajo skrite namene. Če ste v dvomih, poslušajte lastne občutke in bodite pozorni na naslednje signale, ki lahko opozorijo na tako osebo (tako imenovanega prevaranta).
    Ponujajo poslovne priložnosti
    Prevaranti vam ponujajo poslovna sodelovanja, enkratne priložnosti za lahek in hiter zaslužek skoraj brez dela s finančnimi vložki za prihodnost in varnost, sodelovanje in priporočila v mrežnem marketingu.
    Bodite pozorni, ko je tema pogovora denar.
    Prevaranti vam nevsiljivo vsilijo njihovo najljubšo temo pogovora – tj. denar. Govorijo o denarju in z njim povezanih težavah, sprašujejo ali usmerjajo pogovor k denarju. V tem so zelo prepričljivi in imajo različne argumente, da vas pripeljejo na svoj mlin.
    Bodite pozorni na naslednje signale.

    • Prosijo vas, da jim pošljete ali posodite denar. Pogosti izgovori, ki jih uporabljajo, so, da potrebujejo denar za potovanje na zmenek, bolezen v družini, so bili žrtve prevare ali kraje ipd.
    • Pogosto pošiljajo splošno napisana osebna sporočila, ki se ne nanašajo na vaš profil.
    Naši člani na MojPartner.si želijo spoznati ljudi za druženje in razvoj razmerja. Če vas nagovori tak uporabnik in imate utemeljen sum, da za profilom stoji morebitni izkoriščevalec, nas s klikom na "Sporočilo administratorju" v njegovem profilu opozorite nanj.

    Kaj je pomembno na prvem srečanju v živo?

    Ne glede na to, koliko virtualne komunikacije si bosta izmenjala, še vedno je najpomembnejše srečanje v živo, kjer boste sogovornika videli in začutili z vsemi čutili.
    Čeprav boste šli na zmenek z osebo, za katero mislite, da se že poznata, je dobro upoštevati nekaj pravil:

    • Na zmenek boste šli z osebo, ki je za vas še vedno neznanec. Zato izberite tak kraj, kjer se boste počutili varno in prijetno.
    • Podatke o vašem prvem zmenku zaupajte prijatelju, povejte mu, kdaj in kam greste ter s kom se sestanete. Da se boste varneje počutili, je lahko vaš prijatelj med zmenkom nekje v bližini.
    • Pred zmenkom preverite, ali imate napolnjen telefon in imate telefonsko številko od sogovornika.
    • Dokler sogovorniku ne boste resnično zaupali, ne razkrivajte osebnih podatkov.
    • Pred zmenkom ponovno preglejte profil osebe in poiščite skupne točke.
    Obstajajo določeni pristopi, ki so specifični samo za prve zmenke na slepo z ljudmi, ki jih spoznate na spletu ali v agencijah za zmenke.
    Več tem o prvih zmenkih preberite v Magazinu ali se udeležite ene izmed naših delavnic o strategijah dobrega zmenka.

    Ali je moj profil varen?

    Da si zagotovite varen profil, morate vpisati kvalitetno geslo in upoštevati varnostne ukrepe. Ko izbirate geslo, upoštevajte nekaj varnostnih smernic.

    • Geslo mora vsebovati od 8 do 20 znakov.
    • Geslo naj bo sestavljeno s kombinacijo malih in velikih črk, številk in posebnih znakov ( # $ % € & * =).
    • Svojega gesla nikoli ne delite z nikomer.
    Vedno se odjavite, če dostopate do svojega profila iz tujega ali javnega računalnika.

 

Vizitka >